Устилузька громада

Волинська область, Володимир-Волинський район

УВАГА! УВАГА! УВАГА! КОНКУРС ПРОДОВЖЕНО!

Дата: 08.11.2019 10:25
Кількість переглядів: 541

 

Положення про проведення конкурсу з визначення

кращого туристичного логотипу та гасла Устилузької міської об’єднаної територіальної громади

 

Організатор конкурсу:  Устилузька міська рада

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про конкурс з визначення кращого туристичного логотипу та гасла Устилузької міської об’єднаної територіальної громади (далі - Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення  кращого туристичного логотипу та гасла міста.

1.2 Логотип - будь-яка комбінація буквено-графічних зображень, утворених поєднанням символів, літер, абстрактних варіацій різних комбінацій кольорів, форм і структур, яка здатна передати унікальність громади та ідентифікувати її серед інших. Постійний графічний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами або без них.

Гасло (девіз, рекламний слоган) - лаконічна, влучна, ефектна фраза, що закріплює позитивний образ Устилузької міської об’єднаної територіальної громади та формує її привабливий імідж.

1.3. Логотип та гасло є представницькими символами і не замінюють офіційну  територіальну символіку Устилузької міської об’єднаної територіальної громади (герб, прапор, гімн).

1.4. Логотип та гасло використовуватимуться у рекламних, промоційних та інших цілях, зокрема:

- на подарунково-сувенірній, інформаційно-рекламній продукції про Устилузьку міську об’єднану територіальну громаду;

- на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури в Устилузькій міській об’єднаній територіальній громаді;

- готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфаструктури Устилузької міської об’єднаної територіальної громади;

- під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів,  парадів, ярмарок, виставок) на місцевому, національному та міжнародному  рівнях;

- на малих архітектурних формах Устилузької міської об’єднаної територіальної громади.

 

2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою створення та визначення кращого  туристичного логотипу та гасла Устилузької міської об’єднаної територіальної громади , який буде використаний в рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу  громади в Україні та за кордоном, популяризації громади, позитивних знань про громаду, покращення використання історико-культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади.

 

 

2.2. Завданнями конкурсу є:

- залучення максимальної кількості учасників до розробки туристичного логотипу та гасла громади;

- розроблення та створення унікального логотипу та гасла Устилузької міської об’єднаної територіальної громади, який слугуватиме поширенню інформації про громаду як туристичний центр;

- поширення інформації про громаду;

- підвищення туристичної привабливості Устилузької міської об’єднаної територіальної громади на українській та міжнародній туристичній арені.

 

3. Умови та порядок проведення Конкурсу

3.1. Організаційно-технічне забезпечення Конкурсу здійснює  Устилузька  міська рада.

3.2. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів,  розпорядженням міського голови утворюється та затверджується персональний  та кількісний склад організаційного комітету з підготовки та проведення    Конкурсу (далі - Організаційний комітет).

3.2. Основною формою роботи Організаційного комітету є засідання.

3.3. Засідання Організаційного комітету є легітимним, якщо на ньому  присутні не менш як дві третини від його складу.

3.4. Рішення Організаційного комітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.

3.5. Члени Організаційного комітету:

- беруть участь у розгляді, обговоренні та зіставленні конкурсних пропозицій, забезпечують прийняття рішення про визначення переможця Конкурсу;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а  також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання;

- мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади ;

- зобов’язані дотримуватися норм законодавства, об’єктивно та неупереджено    розглядати конкурсні пропозиції;

- мають право залучати до роботи  експертів відповідного профілю.

3.6. У Конкурсі можуть взяти участь як фізичні, так і юридичні особи.

3.7. Участь у конкурсі безкоштовна.

3.8. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають елементи візуальної ідентифікації міста:

- логотип (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);

- гасло (ключова ідея).

3.9. До конкурсних робіт обов’язково додається конверт та надсилається текстовий  файл з відомостями про автора, що включають: прізвище, ім’я, по батькові, вік, місце роботи (навчання), місце проживання, контактні телефони та електронна адреса.

3.10. Конкурсні роботи надсилаються та подаються на розгляд в  друкованому вигляді за адресою: 44731, м. Устилуг, вул. Володимирська, 40, (Устилузька міська рада) та в електронному вигляді – ustylugmr@gmail.com

3.11. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

3.12. Кінцевий термін подання конкурсних робіт на участь у Конкурсі –30 листопада 2019 року.

3.13. Організаційний комітет залишає за собою право продовжити строки на подання конкурсних робіт.

3.14. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження,   втрату чи пошкодження заявки.

3.15. Конкурс проводиться у три етапи (з 1 вересня по 31 грудня 2019 р.). 

Перший етап -  відбір  членами оргкомітету до десяти  кращих конкурсних робіт фіналістів.

Другий етап - громадська оцінка жителями міста конкурсних робіт, відібраних на першому етапі.

Третій етап - визначення членами оргкомітету переможця Конкурсу.

3.16. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно, не відповідатимуть умовам Конкурсу або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у  Конкурсі не допускаються.

3.17. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.

3.18. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за участю  засобів масової інформації з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.

3.19. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.

 

4. Технічні вимоги до конкурсних робіт:

4.1. Графічне зображення подається на flash носіях:

- у растровому форматі фалів (jpeg, tif, png+альфа, psd.) з роздільністю не менше 600 dpi у 2-х розмірах (10 см по найбільшій стороні та 1 см по найменшій стороні);

- у векторному форматі файлів (cdr, eps).

4.2. Логотип має бути розроблений в 4-х варіантах зображення:

1) повноколірне зображення на білому тлі;

2) чорно-біле зображення на білому тлі;

3) кольорове зображення на чорному тлі;

4) чорно-біле зображення на чорному тлі.

4.3. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора англійською мовою та номер варіанту.

4.4. Логотип повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику Устилузької міської об’єднаної територіальної громади, ідентифікувати її в інформаційному просторі на регіональному, національному та міжнародному рівнях, формувати позитивний  імідж міста при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів  тощо.

4.5. Невідємною його частиною є гасло, яке повинне бути виконане на двох мовах (українська та англійська).

4.6. Логотип повинен бути:

- максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією;

- естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-білому (графічному) виконанні;

- придатним для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах,  вивісках, веб-ресурсах тощо;

- відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру);

4.7. Зміст логотипу повинен мати письмове обґрунтування у паперовому та електронному вигляді.

4.8. Приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста.

 

5. Нагородження переможця Конкурсу

5.1. Після прийняття рішення міською радою про затвердження логотипу та слогану Устилузької міської об’єднаної територіальної громади, переможець Конкурсу нагороджується грошовою премією у сумі 10 000 (десять тисяч) гривень.

5.2. Після оголошення переможця Конкурсу, робота та інформація про її автора опубліковується в засобах масової інформації.

5.3. Після виплати винагороди автору, робота стає власністю  Устилузької міської об’єднаної територіальної громади .

5.4. Право щодо логотипу та слогану автора-переможця Конкурсу передається Устилузькій міській об’єднаній територіальній громаді у встановленому законодавством порядку.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь