Устилузька громада

Волинська область, Володимир-Волинський район

Звіт про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, які надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району

Звіт про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг,  які надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району

 

30 липня 2020

    

       Відповідно до  Порядку проведення моніторингу надання та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, затвердженого рішенням виконавчого комітету Устилузької міської ради від 7 липня 2020 року №34 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг»,  Положення та складу комісії з моніторингу надання та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, затвердженого  розпорядженням Устилузького міського голови  від 8 липня 2020 року №106-аг «Про затвердження Положення та складу комісії з моніторингу надання та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг»  проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району.

         Метою зовнішньої оцінки є моніторинг та контроль якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома та відділенням стаціонарного догляду для постійного проживання територіального  центру  соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Володимир-Волинського району.

          Опитування  отримувачів соціальних послуг догляд вдома, догляд стаціонарний організовано з метою визначення якості надання соціальних  послуг, відповідності Державному стандарту та потребам отримувачів. Відгуки отримувачів соціальних послуг заносились до розроблених анкет опитування.

         Для проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувалися рекомендації щодо шкали оцінки якості та  показники якості соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

        На обліку у відділенні соціальної допомоги вдома станом на 01.07.2020р. на обслуговуванні перебуває  90 чол,  з них 2 на платній основі., в тому числі: 

        -  10 чол. з 5 групою рухової активності.;

        -  учасники війни-14 чол.;

        -  сімей загиблих та померлих воїнів- 3 чол.;

        -  інвалідів загального захворювання -23 чол.;

        -  дітей війни – 27 чол.;

        -  ветеранів праці -33 чол.

Обслуговує дану категорію одиноких непрацездатних громадян 11 соціальних робітників.

        У відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання проживає 14 чол. Громадяни одержують необхідні їм послуги.

        Тарифи на платні соціальні послуги встановлюються територіальним центром відповідно до постанови КМУ від 09.04.2005 № 2688 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» і

затверджуються директором територіального центру.                        

        Найбільша увага в територіальному центрі приділяється розвитку відділення соціальної допомоги вдома, основним завданням якого є обслуговування людей похилого віку в домашніх умовах. 

     У територіальному центрі функціонують мультидисциплінарна команда та відділення натуральної допомоги на обслуговуванні станом на 01.07.2020р. перебуває 200 чол.

       Визначення (оцінювання) індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг догляд вдома, догляд стаціонарний та складання індивідуальних планів проводиться відповідно до встановлених вимог розділів Державних стандартів. Громадянам, які звернулися за отриманням соціальних послуг у 2020 році, своєчасно приймалися рішення щодо надання цих послуг та оформлені відповідні документи, складені індивідуальні плани у встановлені строки. На протязі першого півріччя 2020р. у відділенні соціальної допомоги вдома прийнято 4 чол., у відділенні стаціонарного догляду прийнято 1чол.

       З усіма громадянами, що приймаються на обслуговування укладаються договори відповідно до затвердженої форми з дотриманням вимог. У разі потреби чи по закінченню строку дії договору вони переглядаються, продовжуються . Значна увага приділяється внутрішній оцінці якості надання соціальних послуг, для цього проводяться перевірки роботи соціальних робітників та працівників, спостереження за процесом надання соціальних послуг, опитування отримувачів соціальних послуг тощо. Здійснюється постійний контроль за діяльністю соціальних робітників згідно затвердженого графіку,  результати перевірок щомісячно аналізуються на виробничих нарадах (в період карантину в телефонному режимі). В ході перевірок всі зауваження, які надходять від обслуговуваних, вирішуються в робочому порядку.

       Згідно з проведеними анкетуваннями/опитуваннями та співбесідами щодо якості надання послуг  з одержувачами соціальних послуг комісією з проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, рівень задоволеності соціальними послугами  догляд вдома становить 98,5%, догляд стаціонарний – 100%. Всі отримувачі соціальних послуг констатували покращення емоційного, психологічного,фізичного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалися.В опитуванні взяли участь 9 отримувачів соціальної послуги догляд вдома і  3 отримувачів соціальної послуги догляд стаціонарний, проводились бесіди/співбесіди з соціальними робітниками. В ході перевірок надавачів соціальних послуг від отримувачів  соціальних послуг були отримані позитивні відгуки щодо роботи працівників територіального центру.

     Скарг або виявлених фактів негуманних чи дискримінаційних дій до отримувачів соціальної послуги  не було. Щомісячно проводяться наради щодо обговорення якості надання соціальних послуг персоналом та самооцінки працівників. Всі пропозиції щодо удосконалення роботи виносяться на розгляд колективу і застосовуються в роботі. В приміщенні територіального центру є стенди з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги. Стаціонарні відділення забезпечені необхідним обладнанням, твердим та мяким інвентарем.

       За результатами проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг з метою ефективного функціонування територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) адміністрації територіального центру рекомендовано:    

-підвищити рівень кваліфікації працівників відділення соціальної допомоги вдома та стаціонарного догляду  за допомогою навчальних семінарів протягом 2021 року;

-продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;

-своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;

- щомісячно проводити наради для обговорення якості надання соціальних послуг персоналом та самооцінки працівників. Всі пропозиції щодо удосконалення роботи виносити на розгляд колективу і застосовувати в роботі;

-довести до відома працівників територіального центру результати проведення  моніторингу та зовнішньої оцінки якості соціальних послуг.

 

Відповідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг та узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги узагальнений статус відповідає встановленому рівню - “Добре”.

 

 

Керуюча справами виконавчого                                              Аліна КУНИЦЬКА

комітету Устилузької міської ради                                             

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Громадська оцінка робіт, що надійшли на конкурс з визначення кращого логотипу Устилузької громади

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь