Устилузька громада

Волинська область Володимирський район

Фінансовий відділ Устилузької міської ради

Фінансовий відділ Устилузької міської ради є виконавчим органом міської ради, утворений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та є підзвітним та підконтрольним міському голові, міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету.

 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, іншими законами України, що регулюють відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджету міста та розгляду звітів про його виконання, а також контролю за виконанням міського бюджету, нормативно-правовими актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та дорученнями Міністерства фінансів України, розпорядчими актами  Волинської обласної державної адміністрації та департаменту фінансів Волинської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями та дорученнями міського голови, регламентом роботи міської ради та цим Положенням.

 Відділ, при виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з Міністерством фінансів України, департаментом фінансів Волинської обласної державної адміністрації, виконавчими органами  міської ради та підприємствами, установами та організаціями, засновником яких є міська рада, органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби України.

Відділ утримується за рахунок коштів бюджету громади.

 

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

 

1. Забезпечення реалізації бюджетної політики міської ради та міського голови на території міста.

2. Проведення разом з іншими виконавчими органами міської ради, структурними підрозділами ради аналізу фінансово-економічного стану територіальної громади, перспектив її подальшого розвитку.

3. Складання розрахунків, розроблення в установленому порядку проекту міського бюджету та його прогнозу на середньостроковий період і подання їх на попередній розгляд та схвалення виконавчому комітету ради.

4. Складання та виконання в установленому порядку розпису міського бюджету.

5. Забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів.

6. Розроблення пропозицій щодо удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат.

7. Підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста.

8. Здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених міською радою, на етапі фінансування з бюджету.

9. Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету міста, координація учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

10. Координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

11. Представлення прогнозу бюджету та проекту рішення про бюджет міської ради, схвалених виконавчим комітетом, на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях міської ради.

12. Підготовка проектів рішень виконавчого комітету та міської ради, розпоряджень міського голови, що стосуються бюджету громади.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Громадська оцінка робіт, що надійшли на конкурс з визначення кращого логотипу Устилузької громади

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь