Устилузька громада

Волинська область, Володимир-Волинський район

ПОЛОЖЕННЯ про функціонування «Телефону довіри» в міській раді

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

міської ради

16.07.2018 № 97-аг

 

ПОЛОЖЕННЯ

про функціонування «Телефону довіри»

в міській раді

 

І. Загальні положення

 

1. «Телефон довіри» в міській раді (далі – «Телефон довіри») запроваджується з метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів міської ради, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

 

2. Це Положення розроблено відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

ІІ. Порядок функціонування «Телефону довіри»

 

1. Функціонування «Телефону довіри» запроваджується та припиняється за розпорядженням голови міської ради.

 

2. «Телефон довіри» працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 години за номером: 93522.

 

3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво процесом функціонування «Телефону довіри» здійснює керуюча справами виконавчого комітету.

 

4. Реєстрація та облік звернень, що надходять в  міську раду через «Телефону довіри», здійснюється секретарем міського голови відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах i організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

 

5. Голова, секретар міської ради, заступник міського голови з діяльності органів виконавчої влади, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, у межах своєї компетенції та цього Положення, дають доручення керівникам комунальних закладів, начальникам відділів міської ради, працівникам підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через «Телефон довіри» питань, з метою визначення шляхів можливої допомоги громадянам та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за їх зверненнями рішень.

 

ІІІ. Основні завдання функціонування «Телефону довіри»

 

1. Основними завданнями функціонування в  міській раді «Телефону довіри» є:

1) надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, що стало причиною звернення через «Телефон довіри» до міської ради;

2) оперативний  розгляд порушених громадянами питань.

 

ІV. Контроль за функціонуванням «Телефону довіри»

 

Секретар міського голови здійснює моніторинг ефективності функціонування «Телефону довіри» та звітує про проведену роботу керуючій справами виконавчого комітету.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

міської ради

16.07.2018 № 97-аг

 

ПОЛОЖЕННЯ

про функціонування «Телефону довіри»

в міській раді

 

І. Загальні положення

 

1. «Телефон довіри» в міській раді (далі – «Телефон довіри») запроваджується з метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми жителів міської ради, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

 

2. Це Положення розроблено відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

ІІ. Порядок функціонування «Телефону довіри»

 

1. Функціонування «Телефону довіри» запроваджується та припиняється за розпорядженням голови міської ради.

 

2. «Телефон довіри» працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 години за номером: 93522.

 

3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво процесом функціонування «Телефону довіри» здійснює керуюча справами виконавчого комітету.

 

4. Реєстрація та облік звернень, що надходять в  міську раду через «Телефону довіри», здійснюється секретарем міського голови відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах i організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

 

5. Голова, секретар міської ради, заступник міського голови з діяльності органів виконавчої влади, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, у межах своєї компетенції та цього Положення, дають доручення керівникам комунальних закладів, начальникам відділів міської ради, працівникам підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через «Телефон довіри» питань, з метою визначення шляхів можливої допомоги громадянам та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за їх зверненнями рішень.

 

ІІІ. Основні завдання функціонування «Телефону довіри»

 

1. Основними завданнями функціонування в  міській раді «Телефону довіри» є:

1) надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, що стало причиною звернення через «Телефон довіри» до міської ради;

2) оперативний  розгляд порушених громадянами питань.

 

ІV. Контроль за функціонуванням «Телефону довіри»

 

Секретар міського голови здійснює моніторинг ефективності функціонування «Телефону довіри» та звітує про проведену роботу керуючій справами виконавчого комітету.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь