Відділ "Центр надання адміністративних послуг" Устилузької міської ради
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради очолює начальник відділу - Василенко Олег Миколайович.
тел.: +380934840556, електронна пошта: cnap_ustylug@i.ua
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради(далі – ЦНАП) утворений у січні 2016 року з метою забезпечення надання адміністративних послуг і є структурним підрозділом Устилузької міської ради. ЦНАП надає адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі-суб’єкти звернень) через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
ЦНАП підконтрольний і підзвітний Устилузькій міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.
Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається міською радою.
У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги»(далі – Закон), «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про запобігання корупції», іншими законами, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, міської ради та її виконавчого комітету, Положенням про ЦНАП.
4. Основними завданнями відділу є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у центрі;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5) забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.