Устилузька громада

Волинська область Володимирський район

ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА /АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-01-19-000294-B

Дата: 20.01.2021 10:31
Кількість переглядів: 969

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі
UA-2021-01-19-000294-b

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

 

Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об’єднаної міської територіальної громади)у 2021 році

 

Замовник: Устилузька міська рада.

 

Код ЄДРПОУ: 04051388

 

Вид процедури: відкриті торги.

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-19-000294-b

 

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об’єднаної міської територіальної громади) (код 55520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 606 625,00 грн з ПДВ (відповідно до рішення Устилузької міської ради від 22.12.2020 № 2/14 «Про бюджет міської територіальної громади на 2021 рік», Програми розвитку та удосконалення організації харчування в  навчальних закладах Устилузької міської ради  на 2021 рік. затвердженої рішенням Устилузької міської ради від 22.12.2020 № 2/5,  на підставі розрахунку вартості послуг з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та рішення Устилузької міської ради  від 12.11.2020 № 66/6 «Про встановлення плати за харчування учнів в навчальних закладах Устилузької міської ради на 2021 рік» службової записки начальника соціально-гуманітарного відділу Устилузької міської ради).

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуга з організації гарячого харчування учнів  повинна надаватися  безпосередньо на базі навчальних закладів протягом 2021 року.

Учасник- Переможець повинен дотримуватись вимог чинного законодавства з надання послуг харчування, а саме, послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог, встановлених:

1. Порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (зі змінами).

2. Норм харчування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1591 від 22 листопада 2004 року «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами).

3. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України № 2205 від 25 вересня 2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394).

4.Порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01 червня 2005 року та іншими нормативно-правовими актами,  що регулюють питання стосовно харчування дітей.

Учасник зобов’язаний під час надання послуг застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).

Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2021 рік.

 

Примітки: Повторно запланована закупівля, у зв’язку з відміною торгів по закупівлі UA-2020-12-31-000507-b.  Дата відміни  торгів: 18 січня 2021 13:00. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

 

 

Голова тендерного комітету                                                                      Олена ДАНИЛЮК

 

Посилання:https://rada.info/upload/users_files/04051388/f57b26288a572c1030e7e206ba73aaec.pdf


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Громадська оцінка робіт, що надійшли на конкурс з визначення кращого логотипу Устилузької громади

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь