ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ТА /АБО РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В МЕЖАХ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-02-12-001846-b
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі UA-2021-02-12-001846-b
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об’єднаної міської територіальної громади)у 2021 році
Замовник: Устилузька міська рада.
Код ЄДРПОУ: 04051388
Вид процедури: переговорна процедура
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-12-001846-b
Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об’єднаної міської територіальної громади) (код 55520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 606 625,00 грн з ПДВ (відповідно до рішення Устилузької міської ради від 22.12.2020 № 2/14 «Про бюджет міської територіальної громади на 2021 рік», Програми розвитку та удосконалення організації харчування в навчальних закладах Устилузької міської ради на 2021 рік. затвердженої рішенням Устилузької міської ради від 22.12.2020 № 2/5, на підставі розрахунку вартості послуг з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та рішення Устилузької міської ради від 12.11.2020 № 66/6 «Про встановлення плати за харчування учнів в навчальних закладах Устилузької міської ради на 2021 рік» службової записки начальника соціально-гуманітарного відділу Устилузької міської ради).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуга з організації гарячого харчування учнів повинна надаватися безпосередньо на базі навчальних закладів протягом 2021 року.
Учасник- Переможець повинен дотримуватись вимог чинного законодавства з надання послуг харчування, а саме, послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог, встановлених:
1. Порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (зі змінами).
2. Норм харчування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1591 від 22 листопада 2004 року «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами).
3. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України № 2205 від 25 вересня 2020 року (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394).
4.Порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01 червня 2005 року та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей.
Учасник зобов’язаний під час надання послуг застосовувати постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2021 рік.
Примітки: Впродовж грудня 2020 року та січня 2021 року Устилузькою міською радою двічі оголошувалось про проведення відкритих торгів по мультилотової закупівлі «Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальнооосвітніх навчальних закладів Устилузької обєднаної міської територіальної громади) (код 55520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), зокрема (номер оголошення UA-2020-12-31-000507-b від 31.12.2020 року та UA-2021-01-19-000294-b від 19.01.2021 року).
У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, процедура мультилотової закупівлі «Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів загальнооосвітніх навчальних закладів Устилузької обєднаної міської територіальної громади) (код 55520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») двічі не відбулася.
Відповідно до пункту 1 частини 2, статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, то замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів.
Враховуючи те, що тендерним комітетом Устилузької міської ради було двічі оголошено закупівлю без будь яких змін умов, предмету і вимог до учасників і торги по зазначених закупівлях було відмінено у зв’язку із відсутністю достатньої для проведення аукціону кількості учасників в обох випадках, на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник цілком правомірно може застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі.
Голова тендерного комітету Олена ДАНИЛЮК
Посилання:https://rada.info/upload/users_files/04051388/b5dd00e8fd7de40e1f7c91b4e5c35a9b.pdf