Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради за 2021 рік
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради – структурний підрозділ Устилузької міської ради, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також через представників суб’єктів надання адміністративних послуг відповідно до узгоджених рішень. Також більшість адмінпослуг може надаватись старостами та мобільним офісом безпосередньо у населених пунктах громади.
Основними завданнями відділу «Центр надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради є:
- реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг,
- забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг,
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань Центру суб’єктами звернень,
- координація діяльності ЦНАП, керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру, здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру,
- організація і координація взаємодії та документообігу між суб’єктами надання адміністративних послуг, які беруть участь у роботі Центру.
У ЦНАП суб’єкти звернень мають можливість отримати 247 адміністративних послуг, та 10 послуг Пенсійного фонду України( Діаграма 1 - https://rada.info/upload/users_files/04051388/528c3212a613b90d867d58541170cc2a.jpg )
Слід відмітити, що за 2021 рік перелік послуг збільшився на 58 пунктів, а сьогодні ми додаємо ще 40 послуг. З загальної кількості - 165 послуг можуть надавати старости і 233 – мобільний ЦНАП.
Протягом 2021 року загальна кількість наданих адміністративних послуг становить 16256 послуг, що на 4665 послуг (29%) більше ніж у 2020 році. Кількість наданих послуг в розрізі груп послуг показана на Діаграмі 2( https://rada.info/upload/users_files/04051388/a55834f91af9e296f87cc187b32aca77.jpg ). Найбільшу кількість послуг (6611) надано у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість та їх обтяжень.
Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг надходження до бюджету Устилузької міської ради від надання послуг становили майже 800 тис.грн.(Діаграма 3 - https://rada.info/upload/users_files/04051388/36f10abc895697834e914bff4f09b0a5.jpg ), тобто зросли у 2 рази, причому левова частка - 738.7 тис.грн. – знову ж таки адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Центр надання адміністративних послуг Устилузької міської ради постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Так, упродовж листопада-грудня 2021 року ми долучились до першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг і на сьогодні маємо хоч і невелику кількість відгуків, але 100% - позитивні.
Досягнення:
- суб’єкти звернення мають змогу оплатити платні адміністративні послуги безпосередньо у ЦНАП за допомогою платіжного терміналу;
- спільними зусиллями з УЗН майже удвічі розширено перелік адміністративних послуг соціального характеру;
- виконані всі роботи з підготовки та організації надання 21 послуги у сфері містобудування та архітектури, зокрема підключення до порталу єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- у грудні 2020 року нашим ЦНАП була надана перша комплексна послуга «єМалятко», в рамках якої було надано одразу 6 послуг:
1) проведення державної реєстрації народження;
2) призначення державної допомоги при народженні дитини;
3) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
4) реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
5) визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
6) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.
У 2021 році таку послугу отримало 26 молодих сімей.
- з січня 2021 року адміністратори розпочали роботу у програмному комплексі «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати пакети документів для отримання адмінпослуг соціального характеру в електронному вигляді. Електронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють до управління соціального захисту населення РДА, що скорочує час прийняття рішення майже вдвічі, а з 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи. За 2021 рік 589 справ зі 727, або 73% передані на УСЗН в електронному вигляді.
Перспективні напрямки роботи відділу на 2022 рік.
В межах функцій, покладених на відділ, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання.
Серед першочергових завдань роботи ЦНАП у 2022 році є:
- впровадження електронної системи документообігу;
- залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці із ЦНАП, для задоволення потреб жителів тергромади;
- активізація робіт, в тому числі старостами, по наповненню та актуалізації інформації у Реєстрі тергромади;
- підвищення ефективності роботи мобільного офісу.
В цілому, Центр надання адміністративних послуг Устилузької міської ради і надалі працюватиме над розширенням переліку послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також спрощенням процедур надання адміністративних послуг.
Ми працюємо для вас!