ОГОЛОШЕННЯ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
Державного реєстратора
відділу «Центру надання адміністративних послуг»Устилузької міської ради
Вимоги до кандидата: посаду державного реєстратора відділу «Центру надання адміністративних послуг» Устилузької міської ради може займати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту за спеціальністю – правознавство, вільно володіє державною мовою, впевнено володіє основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами.
Крім вимог, передбачених Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України, до державних реєстраторів встановлюються такі вимоги:
- стаж роботи у сфері права або на посаді державного реєстратора не менше трьох років чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається юристом, головним спеціалістом Устилузької міської ради Тетяною БАТОГОВСЬКОЮ, тел 0637951939.